(NL) Recensie: Erin Watt – Verlangen (De Royals #4)

Nadat ik Geheimen uit had, werd het al heel snel tijd voor Verlangen, het vervolg in De Royals-serie van Erin Watt. Dit deel zou anders zijn, want we zouden een andere Royal gaan volgen. Of dat verschil heeft gemaakt? Ja. Maakt dat het boek minder leuk? Nee.

(NL) Recensie: Erin Watt – Verlangen (De Royals #4)Verlangen (The Royals, #4) by Erin Watt
Published by Uitgeverij de Fontein on November 28, 2018
Pages: 320

Easton Royal heeft het allemaal: hij is aantrekkelijk, rijk en intelligent. Zijn doel in het leven is om zo veel mogelijk lol te hebben. Over de consequenties denkt hij nooit na. Waarom zou hij ook? Tot Hartley Wright zijn makkelijke leventje op de kop zet. Zij is het enige meisje dat nee tegen hem zegt. Ze wil hem niet, hij moet eerst maar eens volwassen worden.

Laat ik beginnen met het goede nieuws: Verlangen leest nog net zo vlot als de voorgaande delen in deze serie. Ik had dit boek weer binnen een dag uit. Ik geef eerlijk toe dat ik aan Easton moest wennen, maar dat ging al snel weer over. Hartley vond ik een wat lastiger personage. Vergeleken met Ella is Hartley echt een duffe doos, maar later in het boek begin je haar beter te begrijpen.

Easton, Easton. waarom grijp je naar de drank? Dat maakt je alleen maar roekeloos en zorgt ervoor dat je domme dingen doet. Want ja, dat sommige dingen niet heel handig waren blijkt gedurende het verhaal ook wel. Het levert fantastische drama op, daar niet van, maar Easton gedraagt zich wel een beetje roekeloos. Ja, en hij is ook nogal arrogant. Op een gegeven moment kom je erachter met welke gevoelens hij worstelt en dat zorgt ervoor dat je ook hem beter gaat begrijpen. De steamy scenes zijn wel volledig afwezig in dit deel, jammer!

Op de een of andere manier lees ik deze boeken altijd in de trein en de cliffhanger in dit deel is allesbehalve trein proof. Meer zeg ik niet, maar je wilt Gevaar hebben, nu meteen. Gelukkig komt dat boek in februari uit, dus dan kunnen we weer verder lezen. Al met al is Verlangen zeer aangenaam leesvoer, maar Ella en Reed blijven mijn favo Royals.