Publisher: Zomer & Keuning

(NL) Recensie: Rebecca Yarros – Wilder (Renegades #1)

Posted maart 9, 2019 by Laurie in New Adult, Recensies / 0 Comments

Het afgelopen jaar werd ik getipt om eens iets van Rebecca Yarros te lezen. Ik kreeg de eerste twee delen van haar Flight & Glory serie voor kerst en kocht Wilder. Wilder stond ook al een tijdje op mijn lijstje, dus het werd tijd. Op Hebban is een online leesclub gaande rondom Wilder en zo gebeurde het dat ik dit boek eerder las dan de Flight & Glory serie.

Read More

Tags:

Recensie: Mia Sheridan – Alleen Maar Jij

Posted augustus 28, 2018 by Laurie in New Adult, Recensies / 2 Comments

Alleen Maar Jij kwam ik tegen op het Goodreads boekenplankje van een andere lezer en ik besloot een kijkje te gaan nemen waar dit boek over zou gaan. Ik heb Stilte niet gelezen, maar heb er wel veel over gelezen op verschillende boekenblogs. De naam Mia Sheridan deed dus wel een belletje bij me rinkelen. Ik heb nog niet zo veel ervaring met het New Adult genre, maar ik besloot dit boek aan te schaffen en te lezen. Read More

Tags:

Recensie: Jennifer L. Armentrout – Het Probleem Met Voor Altijd

Posted juli 14, 2018 by Laurie in Recensies, Young Adult / 0 Comments

Toen ik hoorde dat Jennifer L. Armentrout ook YA schreef, stond ik nog niet echt te springen. Echter klonk de samenvatting van Het Probleem Met Voor Altijd veelbelovend en besloot ik het boek aan te schaffen. Ik las echter wisselende verhalen, dus stelde het oppakken van dit boek steeds uit. Obsidian kwam er nog even tussen en wat was ik daar blij mee. Read More