New Adult, Recensies

(NL) Recensie: Rebecca Yarros – Wilder (Renegades #1)

Het afgelopen jaar werd ik getipt om eens iets van Rebecca Yarros te lezen. Ik kreeg de eerste twee delen van haar Flight & Glory serie voor kerst en kocht Wilder. Wilder stond ook al een tijdje op mijn lijstje, dus het werd tijd. Op Hebban is een online leesclub gaande rondom Wilder en zo gebeurde het dat ik dit boek eerder las dan de Flight & Glory serie.

Doorgaan met het lezen van “(NL) Recensie: Rebecca Yarros – Wilder (Renegades #1)”
New Adult, Recensies

Recensie: Mia Sheridan – Alleen Maar Jij

Alleen Maar Jij kwam ik tegen op het Goodreads boekenplankje van een andere lezer en ik besloot een kijkje te gaan nemen waar dit boek over zou gaan. Ik heb Stilte niet gelezen, maar heb er wel veel over gelezen op verschillende boekenblogs. De naam Mia Sheridan deed dus wel een belletje bij me rinkelen. Ik heb nog niet zo veel ervaring met het New Adult genre, maar ik besloot dit boek aan te schaffen en te lezen. Doorgaan met het lezen van “Recensie: Mia Sheridan – Alleen Maar Jij”

Recensie: Jennifer L. Armentrout – Het Probleem Met Voor Altijd

Toen ik hoorde dat Jennifer L. Armentrout ook YA schreef, stond ik nog niet echt te springen. Echter klonk de samenvatting van Het Probleem Met Voor Altijd veelbelovend en besloot ik het boek aan te schaffen. Ik las echter wisselende verhalen, dus stelde het oppakken van dit boek steeds uit. Obsidian kwam er nog even tussen en wat was ik daar blij mee. Doorgaan met het lezen van “Recensie: Jennifer L. Armentrout – Het Probleem Met Voor Altijd”

Recensie: Jennifer L. Armentrout – Obsidian (Lux #1)

Toen bekend werd dat de Lux serie van Jennifer L. Armentrout vertaald zou worden, stond ik niet direct te springen. Ik dacht dat het weer een new adult boek zou zijn en ik had nog nooit iets van deze schrijfster gelezen. Immers, new adult sprak met toen niet aan. Wist ik veel dat Jennifer L. Armentrout ook young adult schrijft. Inmiddels weet ik dat wel, door de release van Het Probleem Met Voor Altijd. Deze moet ik echter nog lezen. Maar goed, iedereen blij, dus moet deze serie wel goed zijn toch? Ik kocht het boek en las het sneller dan verwacht. Doorgaan met het lezen van “Recensie: Jennifer L. Armentrout – Obsidian (Lux #1)”