Publisher: Boekerij

Recensie: Katherine Center – Mijn Leven Na Jou

Posted augustus 26, 2019 by Laurie in Recensies, Roman / 0 Comments

Het boek Mijn leven na jou van Katherine Center trok meteen mijn aandacht toen ik het ergens voorbij zag komen. Het verhaal klonk interessant en emotioneel, al hoopte ik niet dat het heel erg zou lijken op Voor jou van Jojo Moyes. Over dit boek schrijf ik een bullet point recensie waarin ik laat zien of deze hoop werkelijkheid werd of dat dit een heel ander boek is.

Read More

Tags:

(NL) Recensie: Sarah J. Maas – Koninkrijk Van As (De Glazen Troon #7)

Posted april 22, 2019 by Laurie in Fantasy, Recensies / 0 Comments

Eindelijk eindelijk eindelijk was het zo ver, de langverwachte Nederlandse vertaling van Kingdom Of Ash van Sarah J. Maas is uit. Ik had me altijd voorgenomen om te wachten op de vertaling, ik had deze zelfs al in juli 2018 vooruitbesteld. Ik werd echter zo ongeduldig dat ik het boek ook maar in het Engels kocht en las. Nu mocht ik het dan in het Nederlands herlezen en dat was absoluut geen straf.

Read More

Tags:

(NL) Recensie: Sarah J. Maas – Toren Van De Dageraad (De Glazen Troon #6)

Posted november 6, 2018 by Laurie in Recensies, Young Adult / 0 Comments

Heel Engels lezend boekenland was op 23 oktober in de ban van Kingdom Of Ash, het laatste deel in de De Glazen Troon serie van Sarah J. Maas. Eindelijk zouden we weten hoe het allemaal zou eindigen. Ik moest Toren Van De Dageraad alleen nog even lezen, want dat stond sowieso op de planning en blijkt belangrijker te zijn voor het vervolg dan verwacht. Let op: deze recensie bevat spoilers van Koningin Van De Schaduw. Read More