(NL) Recensie: Erin Watt – Geheimen (De Royals #3)

Nadat ik een aantal weken geleden Verraad binnen een record tijd had uitgelezen, was het tijd om verder te gaan met Geheimen. Toegegeven, op Hebban komt vandaag een artikel online rondom de eerste drie boeken van De Royals, dus ik moest even doorlezen. Oké, na zo’n cliffhanger als in Verraad wil je ook niet anders. Let op: er zitten spoilers van het einde van Verraad in deze recensie.

(NL) Recensie: Erin Watt – Geheimen (De Royals #3)Geheimen (De Royals, #3) by Erin Watt
Published by Uitgeverij de Fontein on March 17, 2018
Pages: 384
ISBN: 9026145225

Ella heeft haar hart verloren aan Reed, de aantrekkelijke bad boy van de steenrijke familie Royal. Ondanks al zijn rotstreken gelooft ze in hem. Maar zelfs voor overlever Ella zijn de problemen van Reed en zijn vier broers op zijn zachtst gezegd een uitdaging.

Reed gaat voor Ella door het vuur. Maar om zijn eigen leven en daarmee dat van Ella te redden, moet hij zijn dubieuze verleden achter zich zien te laten. Kan hij dat? En lukt het hen om de geheimen van hun families voor eens en voor altijd te ontrafelen?

Geheimen begint weer waar Verraad eindigt. Hierdoor zit je weer helemaal in het verhaal, wat erg aangenaam is. Ook in dit boek lees je weer afwisselend vanuit Reed en Ella, yay! Dit boek draait vooral om de aanklacht tegen Reed en het opduiken van Steve, met een heerlijke dosis drama. Ik was wel bang dat dit deel tegen zou vallen, maar gelukkig gebeurde dit niet.

Ik moet toegeven dat ik sommige dingen wel een beetje langdradig vond, maar er kwamen toen wel weer geheimen naar boven die het tempo van het verhaal weer opvoerden. En hallo, die twist?! Hoe dan! De seks was minder aanwezig, want de relatie tussen Ella en Reed was best gespannen. Was er seks, dan was deze wel meteen heftig. Niet erg, hoort erbij. Verder heb ik gewoon niet veel te zeggen over dit boek, want het was gewoon weer heerlijk feelgood leesvoer en een goede afsluiter van het verhaal van Reed en Ella. Inmiddels heb ik Verlangen, het vervolg, ook al gelezen en deze recensie staat al klaar. Volgt in december.

Welk boek uit De Royals vond jij tot nu toe het leukst?

2 gedachtes over “(NL) Recensie: Erin Watt – Geheimen (De Royals #3)